שאלות נפוצות אתר מתנות לנשמה FAQ
האם ישנה חנות אליה ניתן להגיע ולרכוש מוצרים?
מתנות לנשמה הינה חנות אינטרנטית, שמאפשרת ללקוחותיה לרכוש מוצרים בנוחות מרבית, מכל מקום, 24/7. ניתן להזמין מוצרים אונליין בלבד, לקבלם עם שליח עד הבית, איסוף מנקודת חלוקה קרוב לבית או למשרד וכן משלוח בדואר רשום לחבילות קטנות לא שבירות. במקרים חריגים ניתן לעשות איסוף עצמי ורק באישור ותיאום מיוחד.
איך מבצעים הזמנה באתר מתנות לנשמה?
כל שעליכם לעשות הוא להוסיף לסל הקניות את המוצרים שאהבתם. לעבור לקופה, לבחור את שיטת המשלוח לפרט את המידע הנדרש ולשלם בכל אמצעי תשלום שתבחרו כפי שמפורט באתר. מיד לאחר ביצוע ההזמנה תישלח אליכם הודעה לאימייל "הזמנתכם התקבלה בהצלחה".
האם עלי לפתוח חשבון באתר מתנות לנשמה כדי להזמין?
האתר מתנות לשנמה בנוי על עקרון פשוט של הזמנות כאורח להשלמת הרכישה אין צורך בהרשמה לאתר. הפרטים שאתם מזינים בעמוד הקופה משמשים למשלוח החשבונית והחבילה ולקשר עתידי.
איך אוכל לדעת שקיבלתם את ההזמנה שלי?
מיד לאחר השלמת הקנייה תופיע על המסך ההודעה "הזמנתך התקבלה בהצלחה" יחד עם מספר ההזמנה שלכם באתר. לאחר בדיקה מלאה של זמינות המוצרים ופרטי ההזמנה האתר יאשר את ההזמנה ואתם תקבלו חשבונית עסקה באופן מסודר. אם לא קיבלתם חשבונית עסקה תמיד תוכלו לפנות לאתר לקבל העתק של החשבונית.(לדוגמא באישור עסקאות מידיות של פייפל)
האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית באתר מתנות לנשמה?
כמובן, ניתן לבצע הזמנה טלפונית לאחר הוספת הפריטים והשלמת כל הפרטים בעגלת הקניות לחצו על אופציה של תשלום טלפוני. אפשרות שנייה זה יצירת קשר טלפוני או בווצאפ לגבי המוצר שתרצו לרכוש. אופציה שלישית לאחר השלמת כל הפרטים בעגלת הקניות ניתן ללחוץ על לחיץ יש לי שאלה. לאחר קבלת הפרטים שירות הלקוחות של אתר מתנות לנשמה ייצור אתכם קשר להשלמת העסקה.
אני רוצה לבטל ו/או לשנות הזמנה שביצעתי. איך עושים זאת?
לכל מוצר באתר מצורף מדיניות ביטולים. על מנת לבטל הזמנה יש ליצור קשר בהקדם עם שירות הלקוחות של אתר מתנות לנשמה בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 16:00 בטלפון 053-3914911. אנא הקפידו לעדכן על ביטול ההזמנה מוקדם ככל הניתן, שכן לא ניתן לבטל משלוחים שיצאו בדואר רשום או שהועברו לחברת השליחויות. במקרה זה תוכלו לבטל את ההזמנה רק לאחר שתקבלו את המוצר והחזרתו לבית העסק לפי החוק.
האם אתם מבצעים משלוחים?
אנו שולחים חבילות מוצרים לכל הארץ. משלוח חינם הנו בהתאם לתנאים שהוגדרו באתר אנא עיינו במדיניות המשלוחים המצורפים לכל מוצר באתר מתנות לנשמה.
איך החבילה תגיע אליי?
החבילה תגיע אליכם לפי שיטת השילוח שבחרתם. במשלוחים עם שליח או לנקודת איסוף תקבלו סדרת סמסים עם עדכון לגבי התקדמות אספקת החבילה.
האם ניתן לקבל חבילה בדואר רשום?
כן אנחנו שולחים חבילות בדואר רשום במגבלות של משקלים, גודל וכן האם המוצר שביר אנא עיינו במדינות המשלוחים המצורפת לכל מצר באתר.
מתי החבילה תגיע אליי?
אנא עינו במדיניות המשלוחים המצורפת לכל מוצר באתר.
מה הן אפשרויות התשלום באתר מתנות לנשמה?
ניתן לשלם באתר בכל סוגי כרטיסי האשראי בישראל למעט דיינרס ואמריקן אקספרס שיתמכו בעתיד הקרוב וכן באמצעות PAYPAL ו GOOGLE PAY.
האם ניתן לשלם בתשלומים באתר מתנות לנשמה?
ניתן לשלם בתשלומים אפשרות התשלומים נפתחת בקופה עבור כל לקוח לאחר בחירת אמצעי התשלום.
האם ניתן להוסיף, למחוק או לשנות פריטים בהזמנה שכבר הושלמה?
ניתן לשנות את הפריטים של הזמנה שכבר הושלמה אם ההזמנה טרם יצאה לשליחות דרך שירות לקוחות.
האם יש אפשרות להחזיר או להחליף פריט?
ניתן להחזיר כל פריט למעט מוצרים בעיצוב אישי ולקבל את כספכם בחזרה, או להחליף את המוצר בפריט אחר ללא עלות. את הפריט יש להחזיר באופן עצמאי לאתר בתיאום מראש.
מה עושים במקרה והתקבל מוצר פגום?
המוצרים שלנו עוברים בקרת איכות מחמירה והמטרה שלנו היא שתמיד תקבלו מוצר ברמת הגימור הגבוהה ביותר. עם זאת, במידה והבחנתם בפגם כלשהו במוצר שקיבלתם, עליכם לפנות אלינו תוך 24 שעות מרגע קבלת ההזמנה לשירות הלקוחות שלנו במייל לכתובת האימייל [email protected]
צרפו תמונה של הפגם, הוכחת קנייה, שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם. כל זאת בכפוף למדיניות החלפות והחזרות המפורסמות באתר.
האם האתר מאובטח?
בהחלט. האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול HTTPS, כך שכל התקשורת הרכישה שלכם לאתר הינה מוצפנת. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, ולכן אתם יכולים להיות בטוחים שהרכישה שלכם נעשית בצורה המאובטחת ביותר.