החזרות וביטולים
החלפת מוצרים פגומים
למרות ביקורת קפדנית שלנו ואיכות המוצרים שנבחרו בקפידה
יתכן שמוצר יגיע פגום מסיבה כלשהי ואנו נדאג להחליף אותו.
אולם אנו שומרים לעצמינו את הזכות שלא להחליף מוצר פגום
אם הלקוח פתח את החבילה בצורה ברוטאלית ומשום כך גרם לפגם במוצר.
מוצר שנפגם על ידי חברת השילוח, ייבדק ויוחלף על-ידינו.
מדיניות החזרת מוצרים
התחרטתם והינכם מעוניינים לבטל את העסקה ניתן לעשות זאת עפ”י כללי חוק להגנת הצרכן.
אנא שלחו לנו מייל עם בקשה לביטול העסקה וציינו פרטים מזהים
כגון מספר הזמנה על מנת שנוכל לחשב את גובה ההחזר הכספי.
חשוב להדגיש שלפי החוק בישראל ניתן להחזיר מוצרים רק שהם באריזתם המקורית השלמה.
החזרת/החלפת המוצר לכתובת האתר תתבצע באחריות הלקוח ועל חשבונו.
בכל מקרה לא יתקבל זיכוי בגין עלות המשלוח.
מוצר פגום יוחלף בהתאם לסייגים בחוק ולתקנון האתר.
דברים חשובים לגבי ביטול עסקה
חשוב לציין שישנם מוצרים באתר המיוצרים במיוחד לצורך ההזמנה שלכם שהחוק אינו חל לגביהם.
ניתן לבטל עסקה במסגרת הזמן שמוקצב בחוק מרגע קבלת המוצר.
לפי החוק ניתן לבטל את העסקה רק עבור מוצרים שמחירם הוא מעל 50 ש”ח ועד 3000 ש”ח.
עם קבלת המוצר חזרה אתם תזוכו בעלות המוצר לפי החוק בתנאים הבאים:
ניכוי של 5% ממחיר המוצר או 100 ₪ הנמוך שביניהם.
ניכוי דמי עמלת כרטיס אשראי או פייפל 4%.
ניכוי עלות השילוח כפי שמפורט בהזמנה.